המשפט הפלילי הינו ענף המשפט שפגיעתו בפרט הינה החמורה ביותר ובעלת השלכות קשות. שכן השאלה העומדת לדיון הינה האם לשלול את הזכות הבסיסית של אדם לחירות.

מאחר והמשפט הפלילי הינו תחום העוסק בדיני נפשות יש לבחור בדקדקנות רבה. עורך דין מקצועי ובעל נסיון אשר התחום הפלילי הינו תחום עיסוקו העיקרי, עורך דין אשר תחום התמחותו העיקרי אינו בפלילי יכול להסב נזק רב ובלתי הפיך שאינו בר תיקון. שכן להבדיל משאר תחומי המשפט, המשפט הפלילי הינו תחום שאינו דומה כלל לתחומי משפט אחרים. לפיכך דרושה בקיאות והבנה במשפט הפלילי אותה יספק במקצועיות עורך דין אשר מתמחה בתחום.

לפיכך בענף משפטי זה יש לשקול בכובד ראש את בחירת עורך הדין אשר ילווה אתכם בהליכים הפלילים. אל תתפתו להצעות מחיר מפתות ו/או להבטחות שווא אשר יתנו לכם. יש לחקור ולדרוש מעורך הדין אליו פניתם הוכחה כלשהיא המעידה על נסיונו בתחום הפלילי.

יש לוודא כי עורך הדין שפניתם אליו בקיא בתחום הפלילי. בחוק הפלילי ובסדרי הדין, בפסקי הדין והתקדימים המשפטיים אשר יצאו מבית המשפט בתחום הפלילי. וידע לענות על שאלותיכם בבהירות. בעת בחירת עורך הדין יש לוודא כי אותו עורך הדין ששכרתם הוא שיטפל בעניינכם באופן אישי. יש להקפיד ולדרוש כי עניינכם ינוהל על ידי עורך הדין ששכרתם ולא על ידי מתמחה ו/או עורך דין אחר מהמשרד

המשפט הפלילי נולד לאחר החקירה במשטרה. למרות שחלק נכבד מהציבור אינו מבין את משמעות החקירה הפלילית. הרי ששלב החקירה במשטרה הינו השלב ההתחלתי והחשוב ביותר בהליך הפלילי. זאת מאחר והחקירה המשטרתית רובה ככולה מטרתה להוציא הודאה מהחשוד ואיסוף ראיות. לפיכך ישנה חשיבות עליונה לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי אשר ייתן ייעוץ לחשוד כבר בשלב זה.

עורך דין פלילי אשר מתמחה בתחום יעקוב  אחרי החקירה המשטרתית. ידאג לשמור על זכויות החשוד המוקנות בחוק. וילווה את החשוד לאורך כל החקירה עד לסיומה ובכך ישרה ביטחון לחשוד אותו הוא מייצג.

בבחירת עורך הדין אשר ייצג בהליכים הפלילים ישנה חשיבות מכרעת באשר לניהול המשפט ותוצאותיו. עו"ד פלילי אשר בקיא בתחום הפלילי ידע כיצד להציג את עניינו של הנאשם בדרך הטובה ביותר בפני בית המשפט . כיצד לבחור בקו הגנה מיטבי והאם ישנו צורך בניהול הוכחות בתיק, או האם כדאי לסיים את המשפט בעסקת טיעון. בחירות אלו הינן משמעותיות ביותר ולעיתים יש בהן כדי לחרוץ את גורל ההליך הפלילי, ולעיתים מדובר בעניין בעל חשיבות מכרעת לשאלה האם יושת על הנאשם עונש מאסר ואם לאו.

עורך דין פלילי בכרמיאל בעל נסיון עשיר בניהול הליכים פלילים בכל סוגי העבירות, ובפני כל ערכאות השיפוט בארץ החל בבתי משפט השלום השונים החל בבתי משפט השלום וכלה בבית המשפט העליון.

משרדנו נותן שירותים משפטיים בכל הארץ: קריית שמונה, נצרת, טבריה, עכו, חיפה, חדרה, תל אביב, ירושלים.

דילוג לתוכן