עורך דין עבירות מין – הגדרת העבירה

ההגדרה של עבירות מין בחוק העונשין כוללת בתוכה מספר עבירות בעלות אופי מיני כאשר הן מדורגות לפי חומרתן אשר באה לידי ביטוי בקשת הענישה, עבירת המין החמורה בספר החוקים הינה עבירת האונס ולצידה עונש של עד 16 שנות מאסר.

להלן עבירות מין נוספות וחמורות אף הן : הטרדה מינית, מעשה מגונה, מעשה סדום וכו'.

אדם העובר עבירה בעלת אופי מינית חוצה בדרך מסויימת את המרחב האינטימי של אדם אחר ולכן ברוב המקרים אין עדים למקרה, לפיכך בבואו של בית המשפט להכריע בשאלה האם התבצעה עבירה הוא מסתמך בעיקר על גרסאות הצדדים, משמע ניתן להרשיע בעבירת האונס על סמך עדות המתלונן/ת בלבד וללא צורך בראיה נוספת.

לצד תלונות רבות אשר בדין יסודן קיימות גם מספר לא מבוטל של תלונות שווא שמרביתן לא מגיעות לכתלי בית המשפט וזאת בשל עילות שונות, אולם קיימים מקרים נוספים של הרשעת חף מפשע בעבירות המין בעיקר בשל הכוח הטמון בחומרת העבירה, לכן בנסיבות אלו הנאשם מחוייב שלא להקל ראש ולשכור שרותיו של עו"ד פלילי אשר יעניק לו הגנה מקסימלית מפני האישום הפלילי.

זיכוי נאשם בעבירת מין יעשה בדרך כלל כאשר ניתן למצוא סתירות בגרסת המתלונן/ת, לכן חשיבות רבה לייצוג המשפטי שניתן לנאשם, ניהול תיק של עבירת מין דורש התמחות ספיציפית בתחום האמור ולכן לא די לשכור עורך דין המתמחה בדין הפלילי אלא יש לבדוק זיקה לתחום עבירות המין וזאת בשל מורכבות התיקים שבסופו של יום מוכרעים על סמך מילה של אדם כנגד מילתו של אדם אחר.

עורך דין פלילי בצפון בעל נסיון רב בייצוג בתיקי עבירות מין על כל סוגיהן

*האמור לעיל הינו לצרכי מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי

דילוג לתוכן