עורך דין לענייני ירושה

זקוקים לייעוץ בענייני ירושה? עורך דין לענייני ירושה ממשרדנו ישמח להעניק לכם את השירות המשפטי בתחום הירושה. משרדנו בעל נסיון עשיר בתחום הירושות והצוואות, ומספק שירות משפטי וייצוג בהליכי ירושה בפני בית המשפט והרשם לענייני ירושה. ליווי אישי בעניינים כגון : בקשה לצו ירושה, התנגדות לצו ירושה, הסכם ירושה בין יורשים, בקשה לצו קיום צוואה, התנגדות לצוואה ופסילת צוואה בעילות המוכרות בדין.

עורך דין לענייני ירושה – הערכת סיכויים:

במידה ונוצר סכסוך בין יורשים בדבר אופן חלוקת הירושה, או במידה והמנוח הותיר אחריו צוואה בעדים בה הוא מנשל חלק מיורשיו הטבעיים תוך הענקת הירושה לזוכה אחד, מצב דברים זה כשלעצמו מעורר תהיות וחשדנות שמא הזוכה על פי הצוואה השפיע על המנוח לערוך צוואה לטובתו.

לעיתים חשדות אלה, מגובות באינדיקציות להשפעת הזוכה על המצווה, כגון מצווה אשר לפני פטירתו היה חסר יכולת לערוך צוואה, או חסר יכולת להבין על מה הוא חותם, בשל מחלת נפש ממנה סבל.

או לעיתים מצווה אשר נישל את כל יורשיו הטבעיים מצוואתו, וציווה את כל רכושו למטפלת אשר טיפלה בו טרם פטירתו. מצבים מעין אלה מעלים חשד כי הצוואה אותה השאיר המנוח נערכה שלא בהתאם לרצונו החופשי, תוך התערבות בלתי הוגנת והשפעה של הזוכה על רצונו.

עורך דין לענייני ירושה מנוסה, בעת הערכת הסיכויים, תפקידו לבחון את כשרות הצוואה ואת האינדיקציות אשר מעידות על השפעה מצד הזוכה, בחינת השאלה האם השפעה זו גרמה למצווה בדרכי מרמה ותחבולה, להדיר את יורשיו הטבעיים ולצוות את כל רכושו לזוכה ע"פ הצוואה. יודגש כי לא כל השפעה על המצווה הינה השפעה המביאה לפסילת הצוואה, אלא, יש לבדוק האם להשפעה לוותה פעולת מרמה ותחבולה כלשהי.

עורך דין גיא קמרי מתמחה בתחום דיני ירושה וצוואה, לרבות ייצוג בפני רשם הירושה ובית המשפט.

שתפו עם חברים
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מחבר המאמר
עורך דין גיא קמרי
עורך דין גיא קמרי

עורך דין גיא קמרי, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, הוא המייסד של משרד קמרי ושות'. עורך הדין גיא קמרי מחזיק בניסיון רב – שהקנה לו הרבה מאוד ידע מקצועי – בדיני ירושה, דיני עזבון ודיני ירושת משק חקלאי. עורך דין גיא קמרי מייצג את לקוחותיו הן בבית המשפט והן במהלך הליכי גישור.

מאמרים נוספים עבורך
דילוג לתוכן