עורך דין צוואות וירושות

משרד עורך דין צוואות וירושות קמרי, הינו משרד עורכי דין המתמחה בדיני צוואה וירושה. בעל ניסיון רב וליווי לקוחות בהליכים המתנהלים בפני רשם הירושה ובית המשפט. משרדנו מייצג בהליכים הקשורים לתחום הירושה לרבות: בקשה לצו ירושה, התנגדות לצו ירושה, בקשה לצו קיום צוואה, התנגדות לצו קיום צוואה, תיקון צו ירושה ועוד.

עו"ד צוואות וירושות – סוגי הליכים בענייני ירושה :

ההליכים בענייני ירושה ברובם מתנהלים בפני רשם הירושה. בקשה לצו ירושה או לצו קיום צוואה מוגשת לרשם לענייני ירושה באמצעות עו"ד צוואות וירושות או באופן עצמאי. ונבחנת על ידו, תוך פרסום דבר הגשת הבקשה בעיתונים. מטרת הפרסום הינה לשם הודעה פומבית והזמנה להגיש התנגדויות.

כאשר מוגשת התנגדות לצוואה או לצו ירושה בעקבות הפרסום. היא מועברת בתחילה לבחינת רשם הירושה אשר מעביר את הבקשה המקורית יחד עם ההתנגדות להכרעת בית המשפט.

תפקידו של בית המשפט להכריע בין הבקשה להתנגדות, ולקבוע האם לתת צו ירושה, או לחלופין האם לתת צו לקיום צוואה.

ייעוץ משפטי ע"י עורך דין צוואות וירושות

בהליכים בענייני ירושה ישנה חשיבות להתייעץ עם עורך דין צוואות וירושות. עוד בשלב התכנון וההליכים המקדמיים, טרם הגשת הבקשה לרשם לענייני ירושה או טרם ניהול ההליך בבית המשפט. קבלת יעוץ משפטי והערכת הסיכויים הינה קריטית ויש בה להשפיע על גורל ההליך בהמשך.

עורך דין צוואה וירושה מנוסה, יבחן את התיק ויעריך את סיכויי הבקשה, והאם לא התקיימו אחת מהעילות לביטול צוואה, או האם ניתן בנסיבות ליתן צו ירושה ומיהם היורשים ע"פ דין.

* האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי

שתפו עם חברים
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מחבר המאמר
עורך דין גיא קמרי
עורך דין גיא קמרי

עורך דין גיא קמרי, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, הוא המייסד של משרד קמרי ושות'. עורך הדין גיא קמרי מחזיק בניסיון רב – שהקנה לו הרבה מאוד ידע מקצועי – בדיני ירושה, דיני עזבון ודיני ירושת משק חקלאי. עורך דין גיא קמרי מייצג את לקוחותיו הן בבית המשפט והן במהלך הליכי גישור.

מאמרים נוספים עבורך
דילוג לתוכן