עורך דין ירושה בתל אביב

להאזנה:

 

עורך דין ירושה בתל אביב – קמרי משרד עורכי דין, משרדנו הינו משרד בוטיק מתמחה בתחום הירושה והצוואה, ובעל נסיון רב בניהול הליכי בפני הרשם לענייני ירושה והופעות בפני בית המשפט בתחום בירושה. משרדנו נותן שירותים משפטיים תוך מתן דגש על אמינות ומתן מענה מקצועי ויעיל ללקוחות המשרד.

תחומי העיסוק של המשרד בענייני ירושה:

* בקשה לצו ירושה, בקשה לצו קיום צוואה, בקשה לתיקון צו ירושה או צו קיום צוואה.
* התנגדות לצו ירושה, התנגדות לצו קיום צוואה, הגנה על צוואה.
* עריכת הסכמים בין יורשים.
* ניהול עיזבון וחלוקתו.
* צווי מניעה זמניים בענייני ירושה ועיזבון.

חשיבות ייעוץ מקדים – עורך דין ירושה

החשיבות בבחירת עו"ד מקצועי ומנוסה בתחום הירושה הינה הרת גורל בתיקי ירושה מורכבים עוד בשלבים המוקדמים. יעוץ משפטי מקדים הינו חיוני במסגרתו שוקלים האם ישנן פעולות איתור מידע קריטיות אשר יש לבצע כהכנה להליך המשפטי. כגון עריכת בירורים רפואים וקבלת חוות דעת לבחינת כושרו של מצווה לערוך צוואה ; איתור מידע סוציאלי ; איתור עדים אשר יכולים לתמוך בטענות המשפטיות ועוד. לפעולות המקדימות שנעשו ולאיתור הראיות, יש השלכה ישירה על סיכויי ההצלחה בהליך המשפטי.

עורך דין ירושה בתל אביב
עורך דין ירושה בתל אביב

למשל בהליך של התנגדות לצוואה, יש לבחון את הצוואה בעיניים מקצועיות ולבחון האם הצוואה עומדת בהוראות הדין. האם נפל בה פגם המצדיק פסילת צוואה, האם הפגם הוא כזה שמעביר את נטל השכנוע כי הצוואה משקפת את רצון המצווה למבקש צו קיום הצוואה ועוד.

במצבים של סכסוכי ירושה, עד למתן צו קיום הצוואה או צו ירושה, יש לשקול מינוי מנהל עיזבון זמני או בקשה לצו מניעה זמני – זאת לשם שמירה על העיזבון. במקרים רבים עד להכרעה בגורל העיזבון, מבצע אחד היורשים פעולות חד צדדיות בנכסים, לרבות ניסיון לשינוי הרישום תוך הסתרת היקף העיזבון משאר היורשים. או כאשר נלקחו כספים רבים מחשבונות הבנק של המצווה עוד בחייו, אם במרמה או בניצול מצוקה, יש להגיש תביעה להשבת הכספים לקופת העיזבון.

תחום הירושה הינו תחום מורכב, טרם נקיטת פעולה כלשהי בקשר לירושה או צוואה, מומלץ לקבל ייעוץ משפטי מעו"ד ירושה. הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה מקצועית הקשורה בדיני ירושה וצוואה ולהתייעץ עם עורך דין לענייני ירושה ממשרדנו בתל אביב

*אין באמור לעיל להוות יעוץ משפטי

שתפו עם חברים
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מחבר המאמר
עורך דין גיא קמרי
עורך דין גיא קמרי

עורך דין גיא קמרי, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, הוא המייסד של משרד קמרי ושות'. עורך הדין גיא קמרי מחזיק בניסיון רב – שהקנה לו הרבה מאוד ידע מקצועי – בדיני ירושה, דיני עזבון ודיני ירושת משק חקלאי. עורך דין גיא קמרי מייצג את לקוחותיו הן בבית המשפט והן במהלך הליכי גישור.

מאמרים נוספים עבורך
דילוג לתוכן