עורך דין לענייני ירושה בכרמיאל

עורך דין לענייני ירושה בכרמיאל מעניק ייעוץ משפטי בכל עניין הנוגע לעזבון לאחר פטירת המוריש.

מעוניינים לערוך הסכם לחלוקת ירושה בין יורשים, או להגיש בקשה לצו ירושה? זקוקים לליווי משפטי? משרדנו הממוקם בעיר כרמיאל ישמח ללוות אתכם שלב אחרי שלב בהליכים בענייני ירושה.

עורך דין לענייני ירושה – צו ירושה וצו קיום צוואה

עורך דין ירושה המטפל בהגשת בקשה לצו ירושה. במידה ומוריש נפטר ולא הותיר אחריו צוואה, יש להגיש בקשה לצו ירושה אשר יכריז מי הם היורשים החוקיים של המוריש. ועל אופן חלוקת הירושה בין היורשים. ניתן כיום באמצעות עו"ד לענייני ירושה, להגיש בקשה מקוונת לצו ירושה.

במידה והמוריש הותיר אחריו צוואה, הרי שהעזבון יתחלק בין הזוכים ע"פ הצוואה, ולא ליורשי המנוח ע"פ דין. במצב בו קיימת צוואה יש להגיש בקשה לרשם לענייני ירושה לצו קיום צוואה, בצירוף הצוואה המקורית ומסמכים רלוונטים.

צוואה תקינה ע"פ החוק הינה צוואה אשר נערכה בהתאם לאחת הצורות המוכרות בחוק הירושה, ובהתאם לרצון המוריש. כאשר עולה חשש בדבר אמיתות הצוואה או בדבר יכולת המוריש לצווות מפאת מצבו הרפואי, ניתן להגיש התנגדות לצו הקיום ולבקש את פסילת הצוואה.

כאשר נכסי העיזבון הינם בהיקף גדול, או כאשר יש חשש להברחת נכסים מהעיזבון. ניתן לבקש מינוי של מנהל עיזבון, אשר תפקידו לשמור על נכסי העיזבון עד למתן צו ירושה או צו קיום צוואה.

התייעצות עם עורך דין לענייני ירושה בכרמיאל

מעוניינים להגיש בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה? התייעצות מוקדמת עם עו"ד לענייני ירושה יכולה לקצר זמנים ולמנוע סרבול של הליכים מיותרים. משרדנו מעניק ייעוץ משפטי בתחום הירושה בכרמיאל, תוך נסיון וידע רב בתחום דיני הירושה, וליווי הלקוח בדגש על מקצועיות ואמינות לאורך כל ההליך עד להשגת התוצאה המבוקשת.

  • האמור לעיל אינו מהווה יעוץ משפטי
שתפו עם חברים
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מחבר המאמר
עורך דין גיא קמרי
עורך דין גיא קמרי

עורך דין גיא קמרי, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, הוא המייסד של משרד קמרי ושות'. עורך הדין גיא קמרי מחזיק בניסיון רב – שהקנה לו הרבה מאוד ידע מקצועי – בדיני ירושה, דיני עזבון ודיני ירושת משק חקלאי. עורך דין גיא קמרי מייצג את לקוחותיו הן בבית המשפט והן במהלך הליכי גישור.

מאמרים נוספים עבורך
דילוג לתוכן